top of page

20 + 1 Έλληνες διάβασαν την Κορεατό-Ελληνική τριλογία μου και έδωσαν κριτική

Updated: Apr 17, 2021

Ξεκίνησα να γράφω το πρώτο Κορεατό-ελληνικό βιβλίο το 2014 με τίτλο “Το Ρόδο της Κορέας” και δεν περίμενα πως θα το αγκάλιαζε τόσο θερμά ο κόσμος. Το δάνεισα στη δημοτική βιβλιοθήκη της γειτονιάς μου και είδα πως η ανταπόκριση ήταν θετική. Μια κυρία μάλιστα μου είπε ότι ήθελε να μάθει περισσότερα πράγματα για την πριγκίπισσα Jin Joo που αναφέρονταν λίγο. Έτσι, μου γεννήθηκε η έμπνευση να κάνω μια τριλογία και το απότελεσμα με ικανοποίησε. Άνθρωποι που δεν ήξερα, ενδιαφέρθηκαν ν’ αγοράσουν ή να δανειστούν τα βιβλία μου και άκουσα πολύ καλές κριτικές, ενώ πολλοί μ’ ενθάρρυναν να γράψω και άλλα βιβλία.


Άνθρωποι που δεν γνώριζαν την Κορέα, εντυπωσιάστηκαν από την κουλτούρα που περιγράφω μέσα από τις σελίδες των βιβλίων μου, ενώ οι γνώστες της Κορεατικής κουλτούρας έμαθαν κάτι παραπάνω, ένιωσαν πολλά συναισθήματα και έβαλαν τον εαυτό τους ως πρωταγωνιστή της ιστορίας. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα βιβλία μου, πατήστε αυτό το λινκ: https://flisperry.wixsite.com/website/post/το-πρώτο-ελληνο-κορεατικό-μυθιστόρημα


Αποφάσισα να ψάξω μερικά από τα άτομα που αγόρασαν τα βιβλία μου και να μου στείλουν μια κριτική. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, κατάφερα να συγκεντρώσω εικοσι ένα άτομα και σας παρουσιάζω τις κριτικές τους παρακάτω.

Κική Ηλιάδου (Social Media Manager)

Με ταξίδεψε σε μια εποχή που αγαπώ, με τρεις ιστορίες αγάπης, που ενώνουν δύο λαούς που αγαπώ. Ελληνικό καλοκαίρι με άρωμα Τζόσεον και ήρωες που τολμούν, θυσιάζονται για τα "πιστεύω" τους και τολμούν ν'αγαπούν για ΠΑΝΤΑ!

Νίκη Μανωλίδου (δασκάλα μουσικής και συνθέτρια)

''Το Ροδο'', ''Η Περλα'' και ''Ο Αγγελος της Νότιας Κορεας'' ειναι τρια υπεροχα βιβλια που με ταξιδεψαν στην μακρινη και αγαπημενη Κορέα. Και τα τρία βιβλία με γέμισαν με πολύτιμα συναισθήματα και μ’ έκαναν να αισθανθω οτι ημουν κι εγω μια απο τις ηρωιδες που αγωνιζονταν για τα ιδανικα και την αγαπη τους.

Δήμητρα Κολεγιάννη (Νοσηλεύτρια , τμήμα covid19 σε ΑΜΕΑ)

Είναι ένα όμορφο μυθιστόρημα με ιδιαίτερες πινελιές. Η πλοκή είναι καλά δομημένη με τους πρωταγωνιστές να συμβάλουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Αξίζει να το διαβάσετε! Απλά εξαιρετικό!

Πάνος Νέζος (δημοσιογράφος)

Το Ροδο της Κορέας είναι ένα ιστορικό μυθιστόρημα που συνδυάζει αρμονικά το ρομάντζο με την ιστορία και μας βάζει σε έναν συναρπαστικό κόσμο όπου συγκρούονται δύο τόσο αντίθετοι μεταξύ τους τόποι. Από την μια η υπόδουλη Ελλάδα και από την άλλη το ερμητικό βασίλειο της Κορέας. Είναι μια εξαιρετική ιστορία πάθους, τιμής, αγώνα για ιδανικά. Αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση και ευκαιρία για το Ελληνικό αναγνωστικό κοινό να έρθει πιο κοντά στην Κορέα μέσα από την ιστορία της καθώς είναι το πρώτο μυθιστόρημα σχετικό με την χώρα της Άπω Ανατολής που εκδίδεται από Ελληνίδα συγγραφέα. Όλγα Σαλταμάρα (πωλήτρια σε κατάστημα παιδικών ρούχων)

Στην αρχή ήμουν διστακτική για το πως θα “παντρευτούν” οι δύο κουλτούρες. Ειδικά σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για την Ελλάδα. Καθώς διάβαζα, με εντυπωσίασε πόσο γρήγορα μπορούσα να το κάνω εικόνες όλο αυτό μέσα στο μυαλό μου και πόσο ωραία και προσεκτικά έδεσε όλη η ιστορία. Ωραία πλοκή, με συναίσθημα και πολύ κοντά στις νοοτροπίες των δυο χωρών. Μπορουσα να το φανταστώ εύκολα να γυρίζετε σε σειρά. Πολυ καλή δουλειά. Mπράβο.

Πασχάλης Πιπερτζής (σεφ)

Τα βιβλία είναι φανταστικά. Τα τέλειωσα μέσα σε τέσσερις μέρες. Ήταν πολύ ευχάριστα στην ανάγνωση και δεν με κούρασαν καθόλου.

Αθηνά Βούζνα (νοσηλευτική)

Και τα τρία βιβλία είναι υπέροχα. Το καθένα έχει το δικό χαρακτήρα, αλλά έχουν μια μαγική σύνδεση μεταξύ τους που μου άρεσε πολύ. Αγωνία, συγκίνηση, προσμονή αλλά πάνω απ όλα, έκανα τρία απίστευτα ταξίδια στην χώρα που όλες έχουμε αγαπήσει. Είναι ιστορίες που θα μπορούσαν άνετα να γίνουν ταινία.

Victoria Gerhold (καθηγήτρια ιστορίας, φιλέλληνας από Αργεντινή)

Το μυθιστόρημα “Το Ρόδο της Κορέας” είναι μια συναρπαστική ιστορία που συνδυάζει περιπέτεια και ρομάντζο στο μακρινό παρελθόν της Κορέας.Είναι γραμμένο με καθαρή και ευχάριστη πεζογραφία. “Το Ρόδο της Κορέας” μας προσκαλεί να εξερευνήσουμε μια συναρπαστική και ενδιαφέρουσα κοινωνία μέσα από μια γοητευτική και γεμάτη πληροφορίες ιστορία.

Βούλα Στεφανάκη (τουριστικές επιχειρήσεις)

Έχω μόνο το πρώτο βιβλίο, " Το Ρόδο Της Κορέας" που μου το έκαναν δώρο δύο αγαπημένα μου πρόσωπα. Είναι μια υπέροχη ιστορία αγάπης, που μου άρεσε πάρα πολύ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως μπόρεσε η συγγραφέας να "παντρέψει" τόσο ωραία δύο διαφορετικούς πολιτισμούς και να μικρύνει τις διαφορές μεταξύ τους. Συνειδητοποίησα πως όντως η αγάπη μπορεί να ενώσει δύο διαφορετικές κουλτούρες και να τις κάνει μια. Όλες σίγουρα θα θέλαμε να ζήσουμε έναν έρωτα μεγάλο όπως εκείνον της Θεοδώρας και του Τζουνγκ Γου. Το βιβλίο μου άρεσε τόσο πολύ που το τελείωσα μέσα σε μια μέρα και μετά από λίγο καιρό το διάβασα για δεύτερη φορά!

Στέλλα Μπουράκη (ιδιωτική υπάλληλος)

Είναι ένα βιβλίο που διάβασα πολύ ευχάριστα! Το προτείνω γιατί μου κράτησε το ενδιαφέρον από την αρχή μέχρι το τέλος. Η πλοκή του πολύ καλή και γεμάτη! Η αγαπημένη μου, Ευτυχία, κατάφερε να με κάνει να ταξιδέψω μαζί με τους πρωταγωνιστές του βιβλίου της και να περάσω το χρόνο μου πολύ ευχάριστα μαζί τους. Αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία και θα με θυμηθείτε.

ΒΙΚΥ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ-ΜΙΧΑ (αρχιτέκτονας)

Εντυπωσιάστηκα με “Το Ρόδο της Κορέας” γιατί δεν περίμενα ποτέ να δω μια ιστορική πολεμική ιστορία να συνδυάζει τόσο καλά ρομάντζο και δράμα. Το βιβλίο κατάφερε να ενώσει υπέροχα δυο χώρες που δεν είχαν συναντηθεί ως τότε. Το διάβασα μ’ αγωνία και το λάτρεψα!!!

Νίκη Δημου (λογοπεδικός)

Το Ρόδο της Κορέας: μια ιστορική στιγμή στην Ελλάδα ανατρέπει τα όνειρα και της επιδιώξεις της ηρωίδας. Στο μυαλό της δεν υπάρχει ο έρωτας, ήρθε όμως ακάλεστος και σφοδρός στο πρόσωπο του πιο απρόσμενου πρίγκηπα! Μια ωραία ιστορία αγάπης μέσα από την οποία διαγράφονται κοινά συναισθήματα, σκέψεις και φιλοσοφικές τοποθετήσεις ανάμεσα σε δύο υποθετικά αντίθετους πολιτισμούς. Σοφία Μπαϊράμογλου

Αναστασία Αγγελή (συνταξιούχος - πρώην λογίστρια)

Και τα τρία βιβλία είναι πολύ καλογραμμένα με πολύ ωραίες και ενδιαφερουσες ιστορίες. Μου άρεσε περισσότερο το τελευταίο βιβλίο της τριλογίας που αναφέρεται στον πόλεμο της Κορέας. Η συγγραφέας μου έφτιαξε κι έναν σελιδοδείκτη ως δώρο και τον αγάπησα.

Ελένη Καραφυλλίδου (φοιτήτρια ελληνικής λογοτεχνίας)

Παρόλο που δεν διαβάζω βιβλία, γιατί μου φέρνουν υπνηλία αποφάσισα να διαβάσω το συγκεκριμένο, επειδή εμπεριέχει τις δυο αγαπημένες μου χώρες. Τη Ελλάδα και την Κορέα. Εντυπωσιάστηκα με το πόσο καλογραμμένο είναι το βιβλίο και που έχει κατανοητή γλώσσα και ύφος, μ’ ενισχυμένο το στοιχείο της περιγραφής! Η υπόθεση είναι πολύ καλή. Γεμάτη αγωνία, δράση και αγάπη. Διαβάζεται ευχάριστα! Αξίζει να το αγοράσεις και θ’ αγοράσω σύντομα και τα άλλα δυο βιβλία της τριλογίας.

Γιάννα Κιβωτίδου (υπάλληλος σε συνεργείο καθαρισμού)

Διάβασα μόνο το πρώτο βιβλίο και μπορώ να πω ότι είναι προσεγμένο από όλες τις απόψεις. Το “Ροδο της Κορέας” είναι αρκετά ενδιαφέρον και διαβάζεται πολύ ευχάριστα. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν ο όμορφος συνδυασμός της Ελληνικής ιστορίας με την Κορεατική.

Αθανασία Καρά (πολιτικές επιστήμες)

Αγόρασα Το Ρόδο της Κορέας πριν αρκετά χρόνια. Ήταν ένα όμορφο αφήγημα, σαν σενάριο ταινίας που συνδυάζει περιπέτεια και έρωτα και σε απορροφά. Κρατά το ενδιαφέρον του αναγνώστη ως την τελευταία σελίδα.

Αθανατου Δημητρα (καθηγήτρια Γερμανικών)

Ένα απλό άγγιγμα αρκεί για να πυροδοτήσει ένα πάθος για το οποίο κανείς δεν είναι προετοιμασμένος… Αυτό συνέβη και στους πρωταγωνιστές μας… Είναι ένα υπέροχο μυθιστόρημα για να περάσει ευχάριστα η ώρα!!!

Αθηνα Καρπουζη (οικιακά)

Όσο το διάβαζα τόσο πιο γρήγορα γυρνούσαν οι σελίδες και η ιστορία μ’ απορρόφησε τελείως. Έτσι, αποφάσισα ν’ αγοράσω και τα άλλα δυο βιβλία της τριλογίας και δεν μ’ απογοήτευσαν. Το αντίθετο θα έλεγα. Μ’ έκαναν να θέλω να διαβάσω και άλλα βιβλία της Δοβλέτογλου Ευτυχίας.

Θεανώ Χουρμούζη (οικιακά)

Υπέροχα βιβλία που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα best sellers. Κάθε σελίδα είναι πλούσια συναισθημάτων και με όμορφες περιγραφές. Και οι τρεις ιστορίες θα μπορούσαν να γίνουν σειρές και να είναι και πετυχημένες. Σε όσα βιβλία έχω διαβάσει, μόνο μία ή δυο σκηνές μου έμειναν στο μυαλό. Σ’ αυτά τα βιβλία έχω όμως πολλές σκηνές που χαράχτηκαν στην καρδιά μου. Μόνο στο πρώτο βιβλίο, Το Ρόδο της Κορέας, μετράω παραπάνω από πέντε σκηνές που αγάπησα πολύ, όπως είναι η συνάντηση της Θεοδώρας με τον Τζουνγκ Γου, όλο το ταξίδι μέχρι την Κορέα, όταν αυτή πήγε στο μπουντρούμι, όταν προσπαθεί να τον προλάβει με το άλογο να μη φύγει, η ένωση τους, ο Τζουνγκ Γου στην Ελλάδα, το παραμύθι που λέει η Θεοδώρα και άλλα πολλά. Όλες οι σκηνές είναι πολύ γλαφυρές.

Ιωαννίδου Φωτεινή (γραφίστρια - γραμματέας)

To Ρόδο της Κορέας είναι ένα όμορφο μυθιστόρημα. Όσο το διάβαζα, ένιωθα λες και έβλεπα ένα ιστορικό δράμα. Τα είχε όλα. Δράση, πλοκή, δράμα, σασπενς, και ερωτα. Πραγματικά το απόλαυσα. Ευχαριστώ, Ευτυχία, για το όμορφο ταξίδι.


Αυτή είναι η 21η κριτική από την Αγγελική Τζιαφέρη που ήρθε λίγο πριν ανεβάσω το άρθρο για να μου πει και την δική της κριτική για τα βιβλία μου.

Αγγελικη Τζιαφέρη (φοιτήτρια στο τμήμα πολιτικών μηχανικών)

Δεν μπορω να περιγραψω το ποσο μου αρεσαν τα βιβλια. Ανυπομoνουσα να τελειωσω τις υποχρεωσεις μου και να διαβασω την συνεχεια. Περνάνε πολλα μηνυματα για την αληθινη αγαπη και μας ταξιδευουνε στον πολιτισμό της Ελλάδας και της Κορέας και παρά του ότι οι δυο λαοί είναι διαφορετικοί, ανακαλυπτεις αρκετες ομοιοτητες. Εμαθα πολλα πράγματα και έζησα στο επακρο τις ιστορίες των τριών βιβλίων. Μεγαλη συγκινηση , ανατριχιλα και αγωνια σε ολη την διαρκεια της ανάγνωσης. Υπαρχουν εκπληξεις και ανατροπες που δεν κανουν τον αναγνωστη να βαριεται. Θα μου λείψει πολύ η συντροφιά τους. Ελπίζω να γίνουν σειρα σύντομα.

 



Το άρθρο ανήκει στο Korea.net και το Korean Dramas (Greek Fans)

267 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page