top of page

14 Κορεάτες μιλούν για την Ελλάδα

Updated: Apr 23, 2021



Έκανα τρεις ερωτήσεις που αφορούν την Ελλάδα σε 13 Κορεάτες για να δούμε τι ξέρουν και αν είμαστε αγαπητοί σ’ αυτούς. Οι Κορεάτες αυτοί δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, είναι από διαφορετικές πόλεις της Κορέας και διαφορετικού μορφωτικού επιπέδου. Είναι όλοι διαδικτυακά φιλαράκια μου και μιλάμε που και που για θέματα που μας αφορούν ή απασχολούν.


Οι ερωτήσεις που τους έκανα είναι η εξής:

1. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεστε όταν ακούτε τη λέξη Ελλάδα;

2. Ξέρετε κάποιον διάσημο Έλληνα;

3. Θέλετε να επισκεφτείτε την Ελλάδα;


Song Jun Yeong

1. Όταν ακούω τη λέξη Ελλάδα, σκέφτομαι αμέσως την γαλανόλευκη σημαία και τη Σαντορίνη, επειδή είναι το νησί που αρέσουμε περισσότερο στην Κορέα και επειδή μοιάζει με τη γαλανόλευκη σημαία, μιας και τα σπίτια στο νησί είναι στα χρώματα της σημαίας. Αμέσως μετά σκέφτομαι τον γύρο και το ελληνικό φαγητό, που είναι υγιεινό και πολύ νόστιμο.

2. Από διάσημους Έλληνες ξέρω τον ποδοσφαιριστή Μανωλά που παίζει στην Napoli ως σέντερ μπακ, μιας και αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο.

3. Φυσικά και θέλω να επισκεφτώ την Ελλάδα και ιδιαίτερα την Σαντορίνη, αλλά και άλλα μέρη αν μπορώ.


Lee Young Jin

1. To πρώτο πράγμα που συνδέω με την Ελλάδα είναι η ελληνική γλώσσα. Μου ακούγεται σαν μια μείξη ισπανικών και ιταλικών, αλλά η προφορά τους μου ακούγεται κομψότερη από τις άλλες.

2. Ξέρω τον Σάκη Ρουβά. Είναι τραγουδιστής, είναι όμορφος και έχει μερικά ωραία τραγούδια.

3. Δεν έχω έρθει στην Ελλάδα, ούτε έχω ταξιδέψει κάπου αλλού, αλλά εύχομαι να μπορέσω να έρθω και να επισκεφτώ την Σαντορίνη, την Αθήνα και την Μύκονο.


Lee Byung Sik

1. Η Ελλάδα είναι άρρικτα συνδεδεμένη με την ιστορία και τον αρχαίο πολιτισμό της για μένα.

2. Γνωρίζω τους διάσημους Έλληνες φιλοσόφους, όπως τον Σωκράτη και τον Πλάτων.

3. Θα ήθελα πολύ να έρθω στην Ελλάδα και να επισκεφτώ την Αθήνα και τα αρχαία της πόλης.




Lee Song Mi

1. H Ελλάδα στο μυαλό μου είναι συνδεδεμένη με τη θάλασσα και την υπέροχη ιστορία της.

2. Ξέρω τον Λεωνίδα, τον Σωκράτη και πολλούς άλλους φιλοσόφους.

3. Ναι, θέλω πολύ να έρθω στην Ελλάδα και ο πρώτος μου σταθμός θέλω να είναι η Αθήνα.


SJ Choi

1. Αυτό που σκέφτομαι όταν ακούω τη λέξη Ελλάδα είναι οι φιλόσοφοι, τα διάφορα ιστορικά και διάσημα μέρη, τα όμορφα νησιά της και τ’ αδέσποτα σκυλιά.

2. Έχοντας σπουδάσει φιλοσοφία, θυμάμαι τον Σωκράτη που είπε “μάθε τον εαυτό σου,” τον δάσκαλο του Πλάτωνα και άλλους φιλοσόφους. O Μέγας Αλέξανδρος, όμως, είναι αυτός που μ’ επηρεάζει περισσότερο από όλους τους γνωστούς Έλληνες, αλλά φοβάμαι πως δεν θυμάμαι κάποιον σύγχρονο Έλληνα.

3. Έχω έρθει το 2011 για διακοπές και επισκέφτηκα την Αθήνα. Έχω ακούσει από πολλά άτομα πως τα ελληνικά νησιά είναι τα ομορφότερα πάνω στη γη και θα ήθελα να επισκεφτώ μερικά από αυτά για να δω τη γαλάζια θάλασσα. Αυτό είναι το λινκ για το κανάλι του στο YouTube με όνομα καναλιού, Choi Family:https://www.youtube.com/channel/UC-hXoEEosbnsnhPQbP3zB9A




Kim

1. Η Ελλάδα συνδέεται αυτόματα με την Μεσόγειο θάλασσα και τη Σαντορίνη με τα όμορφα γαλανόλευκα σπίτια.

2. Γνωρίζω τον Αριστοτέλη, τον Δία, τον Ηρακλή και άλλους πολλούς που συνδέονται με τη φιλοσοφία και τη μυθολογία.

3. Φυσικά και θέλω να έρθω στην Ελλάδα και θέλω να επισκεφτώ τη Σαντορίνη και την Ζάκυνθο.








Julia

1. Η Ελλάδα είναι συνδεδεμένη στο μυαλό μου με μια ρομαντική χώρα, γεμάτη παραλίες, μαγευτικά μέρη, υπέροχα για μήνα του μέλιτος. Είναι μια χώρα γεμάτη καλλιτέχνες. Είδα την τηλεοπτική εκπομπή “Grandpas Over Flowers” με τους ηλικιωμένους Κορεάτες ηθοποιούς που ταξίδεψαν στην Ελλάδα ως ένα όνειρο που ήθελαν να εκπληρώσουν και θέλω πολύ να το κάνω κι εγώ.

2. Γνωρίζω τον Οδυσσέα, τον Όμηρο, αλλά και τον ποιητή Ελύτη.

3. Φυσικά και θέλω να επισκεφτώ την Ελλάδα και να επισκεφτώ όσα περισσότερα μέρη μπορώ. Είναι το νούμερο 1 στην bucket list μου. Αυτό είναι το κανάλι της στο YouTube


Ron

1. Η λέξη Ελλάδα φέρνει αυτόματα στο μυαλό μου τους ανθρώπους που είναι φιλικοί, πως είναι μια αδελφή χώρα που πολέμησε στο πλάι μας στον Κορεατικό πόλεμο και τον υπέροχο καιρό που έχετε.

2. Δεν θυμάμαι κάποιον διάσημο Έλληνα.

3. Έχω επισκεφτεί ήδη δυο φορές την Ελλάδα και τώρα που μένω στη Νορβηγία, έχω κι έναν Έλληνα φίλο εδώ και συζητάμε πολύ. Παρόλο που ήρθα στην Ελλάδα, θα μου άρεσε να έρθω ξανά και να γνωρίσω και άλλα μέρη.



Kim Dong Eon

1. Όταν συναντήσω κάποιον και μου πει πως είναι από την Ελλάδα ή πήγε εκεί για διακοπές, αμέσως σκέφτομαι πως είναι μια όμορφη χώρα.

2. Έχω διαβάσει πολύ την ελληνική μυθολογία και λίγο από φιλοσοφία και ξέρω μόνο από αυτά. Δεν θυμάμαι κάποιον σύγχρονο Έλληνα.

3. Θέλω πολύ να επισκεφτώ την Ελλάδα. Είναι ένα όνειρο ζωής που θέλω να εκπληρώσω και να δω από κοντά την Σαντορίνη.



Cecilia

1. Στην Κορέα, οι κλασικοί μύθοι –Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία- είναι πολύ διάσημοι στους μαθητές, αφού τα διδασκόμαστε στα σχολεία, και γι’ αυτό οι περισσότεροι Κορεάτες ξέρουν αρκετά από την Ελληνική μυθολογία. Η Σαντορίνη και η Ζάκυνθος έχουν εμφανιστεί σε πολλά Κορεάτικα διαφημιστιά και σειρές, και γι’ αυτό είναι γνωστά ως μέρη.Για μένα η Ελλάδα, όπως και για αρκετούς Κορεάτες, αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό που επιθυμούμε να επισκεφτούμε.

2. To τραγούδι "The joy of love" της Νάνας Μούσχουρη είναι πολύ γνωστό κι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια. Επίσης, ξέρω τον Αριστοτέλη Ωνάση και τον Ανδρέα Βαρσακόπουλο που είναι αρκετά γνωστός στην Κορέα τώρα!

3. Αν και ήρθα στην Ελλάδα και έμεινα αρκετό καιρό και είδα πολλά μέρη, κάθε μέρα θέλω να επισκεφτώ και πάλι την Ελλάδα.


Shin Jun Sik

1. Η Ελλάδα είναι συνδεδεμένη στο μυαλό μου με την Ελληνική και την Ρωμαϊκή μυθολογία και θυμάμαι την οικονομική κρίση που περάσατε κι εσείς όπως και η Κορέα, στα πιο πρόσφατα συμβάντα.

2. Γνωρίζω τα άπαντα της Ελληνικής μυθολογίας και φιλοσοφίας, οπότε και τα άτομα απο εκεί, καθώς και τον βίο και τα έργα τους.

3. Ναι, θέλω πολύ να έρθω στην Ελλάδα και να πιάσω με τον φακό μου τις όμορφες γωνιές των ελληνικών νησιών, των αστικών πόλεων, αλλά και των χωριών και ν’ αποτυπώσω τις διαφορές και τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας.


Agie

1. Θυμάμαι πως είχα δει στις ειδήσεις κάποιες φασαρίες με την εκκλησία και τους παπάδες και από τότε έχω συνδυάσει την θρησκεία σας με την Ελλάδα. Από αυτά που είδα ένιωσα πως η θρησκεία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην Ελλάδα και πως οι περισσότεροι Έλληνες είστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Επίσης ξέρω πως έχετε μεγάλη ιστορία και παράδοση, όπως είχε και η Κορέα, αλλά μεγαλύτερη από εμάς. Επίσης, η Ελλάδα αυτόματα σε παραπέμπει στο μπλε της θάλασσας και στα όμορφα σπίτια των νησιών με τις διαφορετικές στέγες και την αρχιτεκτονική.

2. Πέρα από τους παλιές ιστορικές μορφές, ξέρω εσένα (δηλαδή εμένα) που μιλάμε και ανταλλάζουμε απόψεις και είναι τόσο όμορφα.

3. Θέλω πάρα πολύ να γνωρίσω όλο τον κόσμο. Φυσικά, θα ήθελα να δω και την Ελλάδα και κυρίως επειδή έχω εσένα φίλη μου και θέλω να σε γνωρίσω από κοντά. Θα ήταν υπέροχο να σε συναντήσω μετά τον ιό και να γευτώ τα φαγητά σας που είναι νόστιμα. Έφαγα μια φορά στην Αμερική ελληνικό φαγητό, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι σαν το αυθεντικό, αλλά και πάλι μου άρεσε. Γι’ αυτό σίγουρα όταν έρθω στην Ελλάδα, θέλω να δω από κοντά τα νησιωτικά σπίτια, τη Θεσσαλονίκη και την Αρχαία Ολυμπία, να φάω το φαγητό σας και να αγοράσω πολλά τσάγια από κρόκο Κοζάνης που αγάπησα.


batho2n

1. Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι όταν ακούω Ελλάδα, είναι η μυθολογία και τα μέρη που έχουν ιστορική σημασία.

2. Ξέρω τον Αντετοκούμπο, μιας και είμαι λάτρης της καλαθοσφαίρισης.

3. Θέλω πολύ να επισκεφτώ την Ελλάδα και σχεδίαζα ένα ταξίδι φέτος, αλλά μάλλον θα καθυστερήσει λίγο ακόμη.





Steven J.

  1. Ελλάδα σημαίνει όμορφα τοπία, καθαρό οξυγόνο και όμορφα νησιά. Η Ελλάδα είναι η χώρα που θέλω να επισκεφτώ περισσότερο από όλες.

  2. Ξέρω τον πρώην ποδοσφαιριστή Θεοφάνη Γκέκα.

  3. Είναι ένα όνειρο μου να έρθω στην Ελλάδα και ελπίζω να τα καταφέρω σύντομα.


















Μην πείτε λέξη για την τελευταία κοπέλα. Μπερδεύτηκα και έστειλα σε λάθος άνθρωπο τις ερωτήσεις και όταν το αντιλήφθηκα, το είχε ήδη διαβάσει και απαντήσει στις ερωτήσεις μου. Ηταν τόσο ενθουσιασμένη που απαντούσε, που δεν μπόρεσα να μην την συμπεριλάβω στο άρθρο αυτό. Τσιμουδιά. Χιχιχιχι




Alexandra από Ρωσία

1. Η Ελλάδα είναι γνωστή για μένα για το συρτάκι και τους αρχαίους φιλοσόφους της. 2. Ξέρω τον Όμηρο και πολλούς άλλους που συνδέονται με την ελληνική μυθολογία και φιλοσοφία. 3. Φυσικά και θελω να επισκεφτώ την Ελλάδα και να γνωρίσω όσο πιο πολλά μέρη μπορώ.










 

Επιμέλεια άρθρου: Korean Dramas (Greek Fans)

Φωτογραφίες: Ευγενική προσφορά των ίδιων

 






2,193 views1 comment

1 Comment


Vicky Griva
Vicky Griva
Aug 30, 2021

Κάποιοι από αυτούς άνετα θα έκαναν καριέρα σε Kdramas.Ο φωτογράφος,ο ομορφούλης με τη μάσκα και το σακάκι με τα Αιγυπτιακά ιερογλυφικά... Να έρθουν και Πελοπόννησο! 😊 13 Κορεάτες και bonus μια ρωσιδούλα😁

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page