top of page

Βραζιλιάνα φοιτήτρια μιλά για τη ζωή της στη Νότια Κορέα


Η Samantha Burton είναι μια Βραζιλιάνα δημοσιογράφος που σπουδάζει στη Νότια Κορέα. Την επισκέφτηκε δύο φορές και έχει ταξιδέψει σε πολλά όμορφα μέρη στη Νότια Κορέα, τα οποία διαφημίζει μέσω του λογαριασμού της στο Instagram. Οι όμορφες φωτογραφίες της αποκαλύπτουν πόσα πολλά πράγματα έχει εμπειριστεί στην Κορέα, για τα οποία σκέφτηκα ότι πολλοί θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα. Έτσι την πλησίασα για να μιλήσουμε. Ο λογαριασμός της στο Instagram είναι @samantha_burton_

Ακολουθούν αποσπάσματα από τη συνέντευξή που μου παραχώρησε στις 2 Ιανουαρίου μέσω Instagram.


Μπορείτε να συστηθείτε με λίγα λόγια;
Ονομάζομαι Samantha Burton, είμαι μια 25χρονη δημοσιογράφος από τη Βραζιλία, όπου αυτό το διάστημα ζω στη Νότια Κορέα. Ήρθα στην Κορέα λόγω ενός προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών το 2020, και το ενδιαφέρον μου για την κορεατική κουλτούρα μεγάλωσε περισσότερο, γεγονός που με οδήγησε να επιστρέψω στην Κορέα και να παρακολουθήσω ένα μεταπτυχιακό στον Κορεατικό Πολιτισμό.

Πείτε μας περισσότερα για τις εμπειρίες που έχετε βιώσει στην Κορέα.
Ταξίδεψα στην Κορέα εξαιτίας ενός προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών που γίνονταν μεταξύ του πανεπιστημίου της πατρίδας μου το 2020. Μετά από αυτό, επέστρεψα στη Βραζιλία για να πάρω το πτυχίο μου στη Δημοσιογραφία. Λίγο μετά την αποφοίτησή μου, έκανα αίτηση για μεταπτυχιακό στην Κορέα, με δέχτηκαν και μετακόμισα εκ νέου τον Σεπτέμβριο του 2021. Η περίοδος μου ως φοιτήτριας το 2020 ήταν μοναδική. Έφτασα την περίοδο που ο Covid-19 είχε εξαπλωθεί παντού και χάρηκα πολύ που βρισκόμουν στην Κορέα, γιατί είδα να διαχειρίζονται τη νέα κατάσταση με αμεσότητα και να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα που έφερε η πανδημία. Η Κορέα διαθέτει ένα αξιόπιστο σύστημα παρακολούθησης και παρέχει δωρεάν τεστ Covid για όλους, κάνοντας μας να νιώθουμε πιο ασφαλείς όταν είμαστε εδώ. Τα μαθήματα ήταν όλα διαδικτυακά, οπότε έχασα την ακαδημαϊκή ζωή και αυτό είναι κάτι που με θλίβει.

Προσαρμόστηκες εύκολα ή υπήρχε κάποια δυσκολία;
Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, υποστήριξαν την απόφασή μου να μετακομίσω στη Νότια Κορέα και αυτό με παρακίνησε στο να ετοιμαστώ για το ταξίδι χωρίς άγχος και να φτιάξω ένα ολοκλήρο πλάνο. Είμαι επίσης πολύ ευγνώμων που έγινα δεκτή με υποτροφία για σπουδές γιατί αλλιώς δεν θα ήταν δυνατό να έρθω στην Κορέα. Είχα ανάμεικτα συναισθήματα για τη μετακόμιση γιατί ήταν γλυκόπικρο να φύγω από την πατρίδα μου, και ταυτόχρονα, ήμουν ενθουσιασμένη με αυτό το νέο κεφάλαιο στη ζωή μου. Η γνώση της κορεατικής γλώσσας κάνει την προσαρμογή πολύ πιο εύκολη. Επειδή δεν έχω ακόμα καλό επίπεδο, οι βασικές εργασίες συνήθως απαιτούν περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν.

Ποιες είναι οι αγαπημένες σας δραστηριότητες στην Κορέα και ποια θα προτείνατε σε κάποιον; Με εντυπωσιάζει συνεχώς οι πολλές καφετέριες που υπάρχουν στην Κορέα. Πιστεύω ότι είναι η αγαπημένη μου δραστηριότητα: να εξερευνώ νέα καφέ, όπου μπορώ να μελετήσω ευχάριστα, να συναντήσω φίλους, να εργαστώ ή να διαβάσω ένα βιβλίο. Ακόμα κι αν δεν είσαι λάτρης του καφέ, θα διασκεδάσεις γιατί υπάρχουν και άλλες επιλογές. Επιπλέον, οι πάστες είναι πολύ νόστιμες. Από καφέδες παραγγέλνω πάντα ένα Vanilla Latte και το να παραγγέλνω είναι από τα πρώτα πράγματα που έμαθα να λέω και να κάνω στην Κορέα. Θα συνιστούσα την περιοχή Ikseon-dong και Jamsil για μοντέρνα και πρωτότυπα καφέ. Το Plant Café στο Itaewon έχει μια καταπληκτική vegan πάστα σοκολάτας που λατρεύω!

Παρακολουθήσατε τα Asia Model Awards 2021 και κάποιες άλλες εκδηλώσεις. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για αυτό;
Στο τέλος της χρονιάς υπάρχουνπολλές εκδηλώσεις και ήμουν πολύ τυχερή  που παρευρέθηκα σε αυτήν την εκδήλωση. Ήταν η πρώτη μου εμπειρία σε μια εκδήλωση με βραβεία, αλλά δεν υπήρξαν πολλές πρόσθετες εκδηλώσεις λόγω του ιού. Είχα όμως την τύχη να παραβρεθώ σε διάφορες ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις! Μια από αυτές ήταν και το SBS Gayo Daejun, ένα σόου στο τέλος της χρονιάς που φιλοξενήθηκε από το SBS με τραγουδιστές της K-pop. Ήταν πολύ διασκεδαστικό να βλέπεις τόσα πολλά pop idols από κοντά! Για τη συγκεκριμένη εκδήλωση, το κανάλι SBS ζήτησε να δηλώσουν συμμετοχή οι αλλοδαποί που μένουν στην Κορέα, ώστε να παραβρεθούν στην εκδήλωση ως κοινό και ήταν μια μοναδική εμπειρία. Λόγω των περιορισμών του Covid, μόλις παρακολουθήσαμε τις παραστάσεις φύγαμε. Ήταν όμως από τις πιο ευχάριστες εμπειρίες που έχω ζήσει στην Κορέα! Μέσα στο χώρο, δεν μπορούσαμε να τραβήξουμε φωτογραφίες ή βίντεο. Γι' αυτό έπρεπε να με ψάξω να βρω στα βίντεο του YouTube που δημοσίευσε το SBS! Υπάρχουν συνήθως ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις που μπορούν να κάνουν αίτηση οι ξένοι που ζουν στην Κορέα για να εξερευνήσουν την Κορέα και τον πολιτισμό της. Οπότε η καλύτερη συμβουλή μου σε όποιον θέλει να έχει τέτοιες εμπειρίες είναι να εγγραφεί στις ομάδες του Facebook και να ακολουθήσει λογαριασμούς στο Instagram όπως ο Korea Tourism Organization και το Funday Korea Networks!
Ένα από τα μέρη που επισκεφτήκατε ήταν ο Μπλε (Γαλάζιος) Οίκος. Πείτε μας τις εντυπώσεις σας και αν θα τον προτείνατε σε κάποιον;
Είναι πολύ εύκολο να κάνετε κράτηση online για να επισκεφτείτε τον Μπλε Οίκο και είναι δωρεάν. Είναι πολύ οργανωμένο και διαρκεί περίπου μία ώρα. Νομίζω ότι αξίζει να το επισκεφτείτε μόνο και μόνο για την ίδια την εμπειρία. Δεν μπορούσαμε να πλησιάσουμε το προεδρικό γραφείο του κεντρικού κτιρίου, αλλά η ξενάγηση ήταν ενδιαφέρουσα. Επίσης, δεν επιτρέπεται να μπούμε σε κανένα από τα κτίρια του συγκροτήματος, κάτι που θα μου άρεσε πάρα πολύ. Στην αρχή της ξενάγησης, πήραμε όλοι από ένα αναμνηστικό δώρο που ήταν μια κούπα με το λογότυπο του Μπλε Οίκου που χρησιμοποιώ πολύ! Η συμβουλή μου είναι να ακολουθείτε προσεκτικά τους κανόνες γιατί μπορεί να σας καλέσουν και να σας ζητηθεί να διαγράψετε φωτογραφίες εάν τις τραβήξετε από μη εξουσιοδοτημένα μέρη.
 

Πρωτότυπο άρθρο: Korea.net

Μετάφραση και επιμέλεια άρθρου: Korean Dramas (Greek Fans)

Photos: Courtesy of Samantha Burton, edited by me

 

Ακολουθήστε με στα social media μου:







linktr.ee:

93 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page