top of page

Είναι τόσο καλό το πολυδιαφημισμένο προϊόν της KAHI;

Updated: Aug 11, 2022


Σε μια ερώτηση που έκανα πριν λίγο καιρό για το ποιο προϊον έχετε δει στις Κορεατικές σειρές και θα θέλατε να πάρετε, έλαβα δυο τρεις απαντήσεις πως μου είπαν ότι καλοβλέπουν το καλλυντικό που είναι σε στικ και το χρησιμοποιούν σε όλο το πρόσωπο, κάτω από τα μάτια και μέχρι και στα χείλη. Το εφαρμόζεις χωρίς να φοράς μακιγιάζ, αλλά μπορείς και από πάνω.


Βασικό μοντέλο του καλλυντικού Kahi είναι η Kim Go-Eun (Goblin, King: Eternal Monarch, Yumi’s Cells) και το προϊόν αυτό λέγεται multi balm stick. Το έχουμε δει σε άπειρες σειρές από πολλές ηθοποιούς να διαφημίζεται και μας έχει γίνει μια πλύση εγκεφάλου θα έλεγα.


Χρησιμοποιείται για να προσφέρει ενυδάτωση στο δέρμα, οπότε όσες έχετε λιπαρό δέρμα, απλά το θαύμαζετε από την οθόνη και το αφήνετε να το χρησιμοποιούν οι υπόλοιπες. Το προϊόν αυτό είναι ένα και ένα για τις κοπέλες που έχουν ξηρό δέρμα, αλλά ακόμη και εγώ που έχω μικτό δέρμα, το πήρα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Το χρησιμοποιώ μόνο στα σημεία που βλέπω ότι έχω ξηροδερμία και τα αποτελέσματα είναι ορατά και άμεσα.


Προσωπικά, πριν λίγες μέρες σε κάποια σημεία το πρόσωπο μου τραβούσε και πήγαινε να σκάσει. Το χρησιμοποίησα στις συγκεκριμένες περιοχές και αμέσως είδα τα αποτελέσματα. Ένιωσα το δέρμα μου να ενυδατώνεται με μεγάλη χρονική διάρκεια και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καλλυντικής μου ρουτίνας.


Το αγόρασα από το amazon κοντά στα 30 ευρώ (ήταν με έκπτωση όταν το πήρα) και φοβόμουν πως θα πληρώσω καλή ταρίφα στο τελωνείο γιατί έρχονταν απευθείας από Νότια Κορέα, αλλά ευτυχώς ήρθε χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν πλήρωσα τίποτα και ήρθε πολύ γρήγορα.



Στα συν της εταιρείας ήταν ότι έστειλε μαζί και μια υφασμάτινη μάσκα δώρο και με έκανε πολύ χαρούμενη, αν και δεν χρησιμοποιήσα ακόμη τη μάσκα.

Το στικ της Kahi είναι κατάλληλο για ενυδάτωση και αποφυγή πρόωρων ρυτίδων, ενώ απαλύνει τις ήδη υπάρχουσες ρυτίδες. Το απλώνεις σε όλο το πρόσωπο που χρειάζεται ενυδάτωση, ακόμη και στα χείλη και στο λαιμό και κάτω από τα μάτια. Είναι λέει για όλους τους τύπους του δέρματος από πλευράς ρυτίδων.
 

Επιμέλεια άρθρου: Korean Dramas (Greek Fans)

Photos: Kahi & Korean Dramas (Greek Fans)

 

Ακολουθήστε με στα social media μου:






358 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page