top of page

Η μαμά μου ερωτεύτηκε τα Κορεάτικα καλλυντικά



Η μαμά μου εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιούσε επώνυμα καλλυντικά ευρωπαϊκών, αλλά και αμερικάνικων εταιριών, αλλά δεν ήταν ικανοποιημένη. Το δέρμα της δεν έλαμπε και η αίσθηση που της άφηνε η κρέμα που έβαζε ήταν ελαφρώς δυσάρεστη, αλλά δεν το συζήτησε ποτέ μαζί μου. Δεν χρησιμοποιεί πολλά καλλυντικά, εκτός από ένα καθαριστικό προσώπου και μια κρέμα για το πρόσωπο και τα μάτια.


Όταν άρχισα να χρησιμοποιώ τα Κορεάτικα καλλυντικά, συνειδητοποίησα πως μου τέλειωναν γρήγορα και τελικά εντόπισα τη μαμά να μου βουτάει τα καλλυντικά. Τότε κατάλαβα πως δεν ήμουν τόσο καλή κόρη, γιατί δεν σκέφτηκα να πάρω και για τη μαμά καλλυντικά. Τα παραγγέλναμε από το εξωτερικό, αλλά το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ήρθε ο ιός και τα καλλυντικά που παίρναμε δεν έρχονταν στην Ελλάδα. Τότε, αρχίσαμε να ψάχνουμε άλλες προτάσεις.


Το καθαριστικό που χρησιμοποιεί η μαμά είναι της Innisfree από την σειρά Jeju Volcanic Pore και είναι ενθουσιασμένη με την υφή της και τα πριονίδια που εμπεριέχει, γιατί όταν πλένει το πρόσωπο της, μου είπε ότι το νιώθει πεντακάθαρο. Χαρακτηριστικά, λέει πως είναι σαν να



Μια από αυτές τις επιλογές ήταν και η αναπλαστική θρεπτική κρέμα πρόσωπου της Purito. Ήταν καλή για το πρόσωπο μου αλλά και πάλι δεν συναντούσε τις απαιτήσεις μου πλήρως και είπα στη μαμά να την δοκιμάσει. Η μαμά την πήρε και ξετρελάθηκε. Ήταν ακριβώς αυτό που έψαχνε. Ήταν τόση η χαρά της μαμάς που μου είπε να παραγγείλω για να έχει απόθεμα. Συγκεκριμένα μου είπε ότι δεν είχε δοκιμάσει ποτέ στη ζωή της μια τόσο υπέροχη κρέμα. Το πρόσωπο της είναι μεικτό και η purito κατάφερε να φέρει μια ισορροπία στο δέρμα της, ενώ το αφήνει καθαρό και ενυδατωμένο, χωρίς ν’ αγγίζει υπολείμματα της κρέμας όπως συνέβαινε με τις παλιότερες που χρησιμοποιούσε.



Λίγο πριν της τελειώσει η κρέμα για το πρόσωπο μου είπε να ψάξω καλύτερη τιμή και να παραγγείλω. Στο ξένο σάιτ που μπαίνω δεν την έφερνε πλέον στην Ελλάδα και στα υπόλοιπα φοβόμουν για το τελωνείο. Την βρήκα σε ελληνικά καταστήματα, αλλά εκείνο το διάστημα δεν ήταν σε απόθεμα. Έτσι, της πήρα την ενυδατική κρέμα της Pyukang Yul και της άρεσε πολύ και αυτή. Συγκεκριμένα μου είπε: Όλο αυτόν τον καιρό, δεν ήξερα να βάζω σωστές κρέμες. Ευτυχώς που ανακάλυψα τα κορεατικά".


Να σημειώσω πως της αρέσουν και οι κρέμες της SeanTree, αλλά έχει μια ιδιαίτερη αδυναμία στις άλλες δυο που ανέφερα παραπάνω.


Η μαμά είπε ότι πλέον δεν θα χρησιμοποιήσει άλλα καλλυντικά πέρα από τα Κορεάτικα και τα brands που έχει βρει και έχει αγαπήσει.



Εσείς τι καλλυντικά χρησιμοποιείτε;


 

Photos: mine

 




108 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page