top of page

Οι καλύτερες Κορεατικές ταινίες του 2021



Από τις συνολικά 50 Κορεατικές ταινίες που προβλήθηκαν το 2021, είδα μόνο τις 18 ταινίες και περιμένω το Tomb of the River με τον Jang Hyuk να βγει με αγγλικούς υπότιτλους. Σκεφτόμουν να δω και τρεις ακόμη, αλλά ακόμη δεν με έπεισαν για να τις βάλω άμεσα μπρος. Αυτές οι ταινίες είναι τα: Waiting for Rain, Perhaps Love και Romance Without Love. Γενικά, δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα οι ταινίες και δεν έχω πολύ χρόνο να πιάσω και αυτές εκτός των σειρών, που τα βάζω σε προτεραιότητα, αλλά ενίοτε βρίσκω λίγο χρόνο για να δω κάποια ταινία.


Οι ταινίες που είδα είναι οι εξής:

  1. What Happened to Mr. Cha?

  2. Space Sweepers

  3. New Year Blues

  4. Mission: Possible

  5. Double Patty

  6. The Book of Fish

  7. Night in Paradise

  8. Seo Bok

  9. Recalled

  10. Pipeline

  11. Sweet & Sour

  12. Hard Hit

  13. Midnight

  14. Escape from Mogadishu

  15. Sinkhole

  16. Hostage: Missing Celebrity

  17. The Miracle

  18. A Year-End Medley


Από αυτές τις ταινίες αυτές που μου άρεσαν και προτείνω να δείτε είναι οι εξής:

  1. New Year Blues

  2. Mission: Possible

  3. Double Patty

  4. The Book of Fish

  5. Seo Bok

  6. Recalled

  7. Sweet & Sour

  8. Hard Hit

  9. Midnight

  10. Escape from Mogadishu

  11. Sinkhole

  12. The Miracle

  13. A Year-End Medley


Αν είσαι λάτρης του ρομάντζου οι καλές ταινίες είναι:

  1. New Year Blues – Πολύ καλή εορταστική ταινία την περίοδο των Χριστουγέννων που όμως δεν βλέπεις παντού Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, αλλά ανθρώπους που ψάχνουν την αγάπη και την επαφή με τον άλλο άνθρωπο. Προσωπικά, μου άρεσε η ταινία γιατί μέσα από την απλότητα της, καταφέρνει να σε κερδίσει.

  2. Double Patty – Ααα, τι να πω για αυτή την ταινία. Πολλοί δεν την άρεσαν, αλλά εντάξει βρε παιδιά. Οι άνθρωποι γδύθηκαν για πάρτι μας, είδαμε ωραία κορμιά, ασχολήθηκαν με την ελληνορωμαϊκή πάλη. Γιατί είμαστε πλεονέκτες και ζητάμε περισσότερα; Καλά, προσωπικά, δεν μου άρεσε μόνο για αυτό. Μου άρεσαν και οι ερμηνείες, αλλά και η υπόθεση. Η πρώτη γνωριμία των δυο νέων, το πως εξελίχθηκε με απλότητα και ταυτόχρονα βλέπαμε την καθημερινή πάλη με ανησυχίες και προβλήματα που πέρασαν ή περνούν όλοι οι νέοι.

  3. Sweet & Sour – Καλή ρομαντική ταινία με ωραίες ερμηνείες. Είχε καλούτσικες ανατροπές και μια συμπαθητική ιστορία. Δεν μου άρεσε τόσο όσο οι άλλες 3 αυτής της κατηγορίας, αλλά και πάλι ήταν καλή.

  4. A Year-End Medley – Φανταστική ταινία, την έχω και πιο πρόσφατη αφού την είδα πριν από δυο μέρες περίπου. Είναι η κλασική ρομαντική ταινία που λίγο πολύ όλα τα κοριτσάκια θέλουμε να δούμε κάποια στιγμή. Θυμίζει κάτι από “Love Actually” και “Maid in Manhattan” αλά Κορέα και μου άρεσε, γιατί ήταν μια ξεκούραστη ταινία που σε ευθυμούσε και το μάτι γυρνούσε σαν τηλεσκόπιο πέρα δώθε για να θαυμάσουμε τον υπέροχο εορταστικό διάκοσμο. Αγαπημένη σκηνή αυτή στην εκκλησία με τα χιόνια, τα λόγια του Lee Dong Wook, αλλά αγαπημένη μου ιστορία ήταν αυτή με τον Kang Ha Neul, γιατί είχε περισσότερη ουσία.

Αν είσαι λάτρης της δράσης οι καλές ταινίες είναι:

  1. Mission: Possible – Γέλασα με αυτήν την ταινία. Είχε κωμωδία και δράση, καλές ερμηνείες και συμπαθητική ιστορία. Δεν είναι η αγαπημένη μου, αλλά σίγουρα δεν θεωρώ ότι σπατάλησα τον χρόνο μου βλέποντας την. Μου άρεσε αρκετά.

  2. Seo BokΠολύ καλή ταινία με έξυπνο σενάριο. Εντάξει, το έχουμε ξαναδεί, αλλά μου άρεσε η οπτική από την οποία αποδώθηκε και μου άρεσαν τόσο οι ερμηνείες όσο και η σκηνοθεσία. Ήταν πολύ καλή σειρά δράσης που σου άφηνε και συναισθήματα συγκίνησης.

  3. RecalledΤι να λέμε τώρα! Δεν το περίμενα, αλλά μου άρεσε πολύ η ταινία. Είχα διαβάσει την υπόθεση, αλλά δεν μου έκανε κλικ. Του έδωσα μια ευκαιρία και τελικά με κέρδισε. Καλό σενάριο, καλές ερμηνείες, πολλά συναισθήματα.

  4. Hard Hit – Πολύ καλή ταινία δράσης με έναν κακό που στο τέλος τον λυπάσαι και τον καταλαβαίνεις και αυτόν. Εκτός από πολύ καλή δράση, είχε και ωραίες τοποθεσίες, καλή σκηνοθεσία και μηνύματα. Να την δείτε.

  5. Midnight – Φοβερή ταινία δράσης. Την αγάπησα από το πρώτο ως το τελευταίο λεπτό και ήταν η πρώτη δουλειά του Wi Ha Joon (Squid Game) που με έκανε να τον προσέξω. Όλες οι ερμηνείες ήταν άψογες, η πρωταγωνίστρια ήταν φοβερή και η υπόθεση πολύ καλή.

  6. Sinkhole – Αυτή η ταινία έχει στο επίκεντρο της μια συμφορά που συμβαίνει και πως προσπαθούν οι άνθρωποι να επιβιώσουν. Περισσότερο από την δράση, βλέπουμε τις ανθρώπινες συμπεριφορές και τις σχέσεις των ανθρώπων έχοντας έναν κοινό σκοπό. Μου άρεσαν και οι ερμηνείες και η υπόθεση.


Ενώ στα ποιοτικά κατατάσσονται οι ταινίες:

  1. Escape from Mogadishu – Βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και είναι μια πολύ καλή ταινία που έχει δράση, αλλά και αφηγείται το μεγαλείο της ανθρώπινης ψυχής, της θυσίας και της βοήθειας. Πολύ καλή ταινία με εξαιρετικές ερμηνείες.

  2. The Book of Fish – Πολύ καλή ταινία με ουσία, σκηνοθετημένη καλά σε ασπρόμαυρη εικόνα ώστε να μας παραπέμπει σε μια άλλη εποχή, όπου ο ασπρόμαυρος κινηματογράφος είχε σεβασμό και ουσία. Οι ερμηνείες πολύ καλές και η ταινία εξίσου καλή.

  3. The Miracle - Πολύ καλές ερμηνείες και πολύ καλή υπόθεση. Είναι περισσότερο κοινωνική ταινία με ωραία μηνύματα, βλέπουμε την πάλη του ανθρώπου για να πετύχει κάτι. Έχει το ρομάντζο στην ιστορία, κοινωνικά – ανθρώπινα μηνύματα και όμορφες ιστορίες μερικές δεκαετίες πίσω. Είναι μια ταινία που δεν με απογοήτευσε όταν τελείωσα.

 

Επιμέλεια άρθρου: Korean Dramas (Greek Fans)

Photos: 1.The Book of fish (Megabox Plus M), 2.A New Year-End Medley (tving, cjenm), 3.Escape from Mogadishu (Lotte Entertainment), 4.Midnight (tving), 5.Recalled (CJ CGV, Finecut)

 

Ακολουθήστε με στα social media μου:







linktr.ee:

154 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page