top of page

O Έλληνας μουσικοσυνθέτης, Lost Chameleon μιλά για τη συνεργασία του με την DJ Soda & Ahin -Momoland


Ο ελληνικής καταγωγής Lost Chameleon μεγάλωσε στην Τανζανία, δίνοντάς του έναν ακόμη λόγο να αγαπήσει τα ζώα και μάλιστα τα παράξενα. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις ΗΠΑ και κάνει αυτό που αγαπά, ενώ έχει εργαστεί στα πιο δημοφιλή φεστιβάλ μουσικής. Συνθέτει μουσική και γράφει μια ιστορία anime. Θέλει να εργαστεί τόσο στον κόσμο της μουσικής όσο και στον κόσμο των anime, μαθαίνοντας περισσότερα για τα manhwa και τα webtoon. Η πρώτη του απόπειρα για anime αντιπροσωπεύει εκείνους που αισθάνονται χαμένοι και στοχεύει να τους παρακινήσει να επιτύχουν τα όνειρά τους δουλεύοντας σκληρά.

Πρόσφατα έμαθα ότι συνεργαστήκατε με την DJ Soda και την Ahin για το τραγούδι "Okay!" Γνωρίζατε ήδη την K-pop και σας ενδιέφερε να συνεργαστείτε με Κορεάτες καλλιτέχνες;
Ήμουν πάντα εξοικειωμένος με την K-pop, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι θα συνεργαζόμουν με κάποιους από τους μεγαλύτερους Κορεάτες καλλιτέχνες, οπότε αυτό είναι σπουδαίο για μένα!

Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία και ποια είναι η συμμετοχή σας στο τραγούδι;
Όταν ήμουν στο γυμνάσιο το 2017, συνέθεσα την κύρια ιδέα του “Okay!” Λίγα χρόνια αργότερα, το έδειξα στην καλή μου φίλη, DJ Soda και της άρεσε το τραγούδι. Τη ρώτησα αν μπορούσαμε να βρούμε έναν καλλιτέχνη της K-pop να ερμηνεύσει το τραγούδι και έφερε τη φίλη της Ahin από τις Momoland! Πίστεψα σε αυτό το τραγούδι από την αρχή και είμαι πολύ υπερήφανος με το αποτέλεσμα! Επίσης είναι αρκετά αστείο πώς στο πρώτο τραγούδι μου αποφάσισα να γράψω μουσική και στίχους, αλλά επίσης χρησιμοποίησα τη φωνή μου σε έναν στίχο. Όλο αυτό μου δίνει εμπιστοσύνη στο τραγούδι και στα επόμενα βήματά μου.


Μιλήσατε με τα κορίτσια στο διαδίκτυο επειδή δεν μπορούσατε να ταξιδέψετε στη Νότια Κορέα. Ποια ήταν η πρώτη εντύπωση που είχατε;
Η DJ Soda και η Ahin είναι καταπληκτικές. Συνομιλούμε συχνά και μάλιστα μέσω FaceTimed όλοι μαζί μία φορά. Γύριζαν το video clip και επειδή δεν μπορούσα να είμαι εκεί, είχαμε ένα διασκεδαστικό τηλεφώνημα όπου τους έδειξα όλα τα περίεργα κατοικίδια ζώα μου (φίδι, σαύρα και σκορπιό) και τότε ήταν που η Ahin και εγώ συνειδητοποιήσαμε ότι γεννηθήκαμε και οι δύο στις 27 Σεπτεμβρίου. Ανυπομονώ να τις συναντήσω!






Από πού αντλήσατε την έμπνευσή σας για να γράψετε το τραγούδι;
Ήταν μια εποχή όπου μόλις είχα ξεκινήσει να κάνω μουσική ως Lost Chameleon και πολλοί άνθρωποι δεν πίστευαν σε μένα. Το αρχικό μήνυμα του τραγουδιού είναι να πιστεύεις στον εαυτό σου και όλα θα είναι «εντάξει».

Η τελική παρουσίαση του τραγουδιού ήταν όπως την φανταζόσασταν;
Παρόλο που ήλπιζα να συμπεριληφθώ στο μουσικό βίντεο, τα κορίτσια έκαναν φανταστική δουλειά και η παραγωγή έγινε ακριβώς όπως την φαντάστηκα. Οι χαριτωμένες χορογραφίες και τα pop vibes των κορίτσια ταιριάζουν απόλυτα. Δούλεψαν πολύ σκληρά, οπότε είμαι περήφανος για το αποτέλεσμα!
Το τραγούδι "Okay!" έχει ήδη πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές στο YouTube. Μπορείτε να μου πείτε πώς νιώθετε για αυτό;
Προς το παρόν, το "Okay!" έχει περίπου 6 εκατομμύρια προβολές στο TikTok, 1 εκατομμύριο στο Spotify και πάνω από 1 εκατομμύριο στο YouTube και δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την κυκλοφορία του. Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιτυχία του τραγουδιού γιατί απέδειξε ότι είχα δίκιο που πίστευα στον εαυτό μου. Πέρασα πολύ δύσκολα φέτος και τώρα νιώθω ότι κάποιος με επιβράβευσε.

Πώς ήταν η συνεργασία με τους Κορεάτες;
Η συνεργασία με τους Κορεάτες ήταν μια ωραία εμπειρία καθώς είναι πολύ εργατικοί και σεμνοί άνθρωποι. Θέσαμε σαφείς στόχους και τους πετύχαμε, οπότε τους σέβομαι απόλυτα!
Θα θέλατε να συνεχίσετε τη μουσική σας συνεργασία με την K-pop και με άλλους Κορεάτες καλλιτέχνες;
Φυσικά. Είναι μόνο η αρχή της δισκογραφίας μου με την K-pop, οπότε ανυπομονώ να συνεργαστώ και με άλλους καλλιτέχνες! Στο λύκειο ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια ήταν το Gangnam Style, οπότε αν καταφέρω να συνεργαστώ με τον Psy θα ένιωθα πολύ επιτυχημένος, αλλά και με τους BTS φυσικά…


Μπορείτε να δείτε το τραγούδι εδώ: 
https://www.youtube.com/watch?v=muEU3pxZypI  

 

Επιμέλεια άρθρου: Korean Dramas (Greek Fans)

Μετάφραση άρθρου από Korea.net

Photos: Courtesy of Lost Chameleon to Korea.net and Korean Dramas (Greek Fans)

 


37 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page