top of page

[ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ] Ο Αμερικανός ιεραπόστολος Jason Nelson μιλά για τη ζωή του στην Κορέα

Ο Jason Nelson (γεννημένος στις 10 Δεκεμβρίου του 1987) είναι Αμερικανός ηθοποιός που ζει στη Νότια Κορέα. Μετράνε πλέον τις μέρες αντίστροφα μέχρι να γίνει μπαμπάς για δεύτερη φορά. Το τηλεοπτικό του ντεμπούτο το έκανε το 2016 για το talk show, SBS Morning Wide. Αργότερα έκανε κάποιες προσπάθειες και εμφανίστηκε σ’ εκπομπές, ταινίες και Kdramas. Ο σημαντικότερος ρόλος του ήταν αυτός στο “Mr. Sunshine” που προβλήθηκε από το Netflix και υποδύθηκε τον ιεραπόστολο Joseph W. Stenson. Ένας ρόλος παρόμοιος με την αληθινή του ζωή που έφτασε στην Κορέα για να μεταδώσει το μήνυμα του Ευαγγελίου. Ως τώρα έπαιξε σε 5 ταινίες μικρούς ρόλους και αυτές είναι το Bounty Hunters, The Merciless, Real, The Outlaws, και το Mr. Zoo: The Missing VIP. Εμφανίστηκε στις τηλεοπτικές εκπομπές Saturday Night Live Korea(2013 – 2016) και Mystery Television (2016 – 2018). Επίσης έπαιξε σε πολλές σειρές, όπως το Oh My Geum Bi (2016), Doubtful Victory (2017), Return of Bok Dan Ji (2017), Man To Man (2017), Eulachacha Waikiki (2018), Let’s Look At The Sunset Holding Hands (2018), Mr. Sunshine (2018) καιBorn Again (2020).

Οι λογαριασμοί του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι:

Facebook: jasoninkorea

Instagram: studio_jason


1. Πως αποφάσισες να πας στην Κορέα και να μείνεις εκεί;

Αποφάσισα να συμμετάσχω σε μια ιεραποστολή για δυο χρόνια μετά την αποφοίτηση μου και η εκκλησία που πήγαινα πρότεινε τη Νότια Κορέα, και έτσι έφτασα εδώ. Ήταν το 2007-2009. Το 2015, επέστρεψα, γιατί έκανα μια φίλη τον καιρό που ήμουν στην Κορέα και κρατήσαμε επαφή μέσωίντερνετ. Έτσι, η φιλία μας έγινε κάτι παραπάνω και αποφάσισα να γυρίσω στην Κορέα και να ζήσουμε μαζί. Έχουμε ήδη ένα παιδί μαζί μετά από ενάμιση χρόνο, αγοράσαμε σπίτι κι εγώ διασκεδάζω κάνοντας διάφορες μικρές δουλειές στην υποκριτική. Έτσι, αποφάσισα να μείνω.

2. Πως είναι η ζωή σου στην Κορέα; Προσαρμόστηκες εύκολα;

Δεν είμαι δύσκολος στην προσαρμογή. Το φαγητό είναι υπέροχο, οι άνθρωποι πολύ καλοί, αλλά με δυσκολεύει η γλώσσα. Το να μάθεις το σύστημα του μετρό, πως να οδηγείς στην Κορέα, πως να κάνεις αγορές από το διαδίκτυο, να μάθεις την κουλτούρα… όλα ήταν τελείως αντίθετα από αυτά που συνήθισα στην Αμερική. Αλλά αυτό είναι το πιο ωραίο κομμάτι του να ζεις στο εξωτερικό και γενικά να ζεις. 3. Ξέρεις τώρα καλά τα Κορεάτικα; Πόσο εύκολο είναι να μάθει ένας Αμερικανός την Κορεατική γλώσσα;

Η γλώσσα είναι το πιο δύσκολο κομμάτι για μένα. Το να μάθεις την Hangul σημαίνει να μάθεις να διαβάζεις. Ο καθένας μπορεί να διαβάσει αν μελετήσει μια δυο ώρες. Αλλά είναι δύσκολο να μάθεις λέξεις και γραμματική. Αυτόθέλειχρόνιαγιανατοτελειοποιήσεις. Όταν ήμουν ιεραπόστολος, διάβαζα μια ώρα κάθε πρωί, λέξεις, προτάσεις και γραμματική και μετά τα έκανα πρόβα όλη την υπόλοιπη μέρα μιλώντας συνέχεια με όσους ανθρώπους έβλεπα. Νόμιζα πως ήξερα καλά τα Κορεάτικα όταν επέστρεψα το 2015, αλλά συνειδητοποίησα πως δεν ήταν αλήθεια. Πρέπει να είμαι περισσότερο μελετηρός, αλλά είμαι φρικτός μαθητής. 4. Έπαιξες σε πολλά K-dramas και K-movies. Ήταν δύσκολο να κυνηγήσεις το όνειρο σου στην υποκριτική; Όταν ήμουν σε ιεραποστολή, είδα ένα ζευγάρι ξένων στην τηλεόραση και σκέφτηκα πως ήταν ωραίοι. Σκέφτηκα πως η Κορέα είναι μικρή και αν κατάφερνα να βγω στην τηλεόραση θα με μάθαιναν πολλοί και θα είχα κάποια επιτυχία. Όταν επέστρεψα, η αγορά για τους ξένους στην Κορεατική τηλεόραση είχε αλλάξει. Όσο ήμουν στην Αμερική, χάρη στην kpop και τα kdramas, κυρίως στον Psy και το Gangnam Style το 2012, πολλοί ξένοι γνώρισαν την Κορέα και αποφάσισαν να μετακομίσουν εκεί. Έτσι δυσκόλεψε το όνειρο μου και ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος. Τώρα, εξαιτίας των BTS και του καλού εκπαιδευτικού συστήματος, πολλοί ξένοι έρχονται εδώ για να σπουδάσουν. Είναι εύκολο να παίρνω μικρούς ρόλους σε σειρές και ταινίες, αλλά είναι δύσκολο να γίνω κανονικός ηθοποιός. Έχειπλάκαηόληδιαδικασία, αλλάείναιδύσκολα. Γενικά είναι δύσκολα αν δεν ξέρεις τη γλώσσα και την κουλτούρα. Αλλά ευτυχώς, μαθαίνω και από τα δύο λίγο λίγο.

5. Ο πιο αξιοσημείωτος ρόλος σου ήταν αυτός στο Mr. Sunshine. Πως ήταν η συνεργασία μ’ ένα καλό καστ και ποιος ρόλος είναι ο αγαπημένος σου;

Το να είμαι σε γυρίσματα με το Mr. Sunshine είναι μια από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις στην Κορέα. Τα γυρίσματα κράτησαν έναν χρόνο περίπου, αλλά εγώ ήμουν μαζί τους ένα με δυο μήνες περίπου και δεν είχα καμιά άσχημη εμπειρία. Μου άρεσε που ταξίδεψα για τα γυρίσματα και που γνώρισα υπέροχους ανθρώπους. Ήταν καταπληκτικά. Το προσωπικό δούλευε σκληρά και όλοι ήμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα. 10/10 θα το έκανα και πάλι :)


6. Τι ρόλο ονειρεύεσαι να παίξεις και με ποιον θα ήθελες να συνεργαστείς;

Ονειρεύομαι να είμαι πρωταγωνιστής και να υποδυθώ έναν άντρα που όλοι θεωρούν κακό, αλλά πρέπει ν’ αποδείξει την αθωότητα του. Ακούγεται ωραίος ένας τέτοιος ρόλος. Δεν με νοιάζει με ποιον θα συνεργαστώ γιατί η Κορέα έχει πολλούς ταλαντούχους ηθοποιούς.


7. Δουλεύεις πάνω σε κάτι αυτό τον καιρό;

Γυρίζω ένα διαφημιστικό τις τελευταίες μέρες με τον Song Kang και γυρίζω ένα video στο YouTube. Είναι ένα θεατρικό χωρίς την παρουσία κοινού. Είναι απλά ένα θεατρικό για το YouTube. Έχει ενδιαφέρουσα θεματολογία και το θεατρικό είναι περίεργο, αλλά ενδιαφέρον.


 




115 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page